Pro správné fungování tohoto webu je zapotřebí mít v prohlížeči povolen JavaScript.

Reklamace

Jestliže jste navštívili tuto stránku, tak s největší pravděpodobností došlo k nějakému problému s vašemi nově zakoupenými žabkami Miwahi. I to se bohužel může stát a vy samozřejmě máte právo na reklamaci výrobku. Tato nastalá situace nás velice mrzí a ujišťujeme vás, že k vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností.

Abychom vám tuto nepříjemnou situaci co nejvíce ulehčili, níže jsme pro vás vytvořili průvodce reklamací, kterého můžete využít. Pomůže vám vybrat správný způsob řešení reklamace. Po kliknutí  na vhodnou variantu se vám zobrazí návrh řešení problému.

Průvodce reklamací

Tento průvodce vás provede krok za krokem přesným postupem, jak reklamovat žabky Miwahi, které jsme vám prodali na e-shopu Miwahi.cz.

(klikněte prosím na variantu, která nejlépe vystihuje váš důvod k reklamaci zakoupených žabek)


1. varianta: Žabky jsem objednal, přišlo mi potvrzení o předání žabek dopravci, ale žádné žabky mi nepřišly!

Žabky měly přijít, ale nepřišly

Jelikož jsme již žabky dopravci předali (o čemž jsme vás informovali e-mailem), mohlo dojít k poškození či ztrátě balíčku u dopravce. Každopádně vás v tom nenecháme a uděláme vše pro to, abychom s dopravcem balíček dohledali. Co nejdříve nás prosím kontaktujte.

2. varianta: Žabky jsem objednal, byly mi doručeny, ale jsou od přepravy poškozeny!

Žabky přišly poškozené od dopravce

Toto se bohužel i přes veškerou naší snahu může stát. Někteří dopravci, respektive jejich řidiči se ke zboží prostě chovají jak hlupáci. Vše je to pouze a jen o lidech. Kontaktujte nás prosím a domluvíme se, jak dál. Žabky je totiž u dopravce potřeba reklamovat. Někdy to můžeme udělat za vás, jindy chce dopravce jednat pouze s odběratelem.

3. varianta: Žabky jsem objednal, byly mi doručeny, ale jsou jiné, než jsem si objednal!

Žabky přišly jiné, než objednané

Toto bude nejspíše chybou na naší straně, kdy jsme vám omylem zaslali nesprávné žabky. Neberte toto prosím jako naší snahu jakkoliv vás podvést. Vždy jednáme férově a bohužel i takováto situace se občas může stát. Kontaktujte nás prosím a vše rychle napravíme. Okamžitě vám zašleme správné žabky a odebereme si od vás ty špatně dodané. Samozřejmě na naše náklady.

4. varianta: Žabky jsem objednal, byly mi doručeny, ale nevyhovují mi!

Vrácení žabek

Nevyhovují vám z jakéhokoliv důvodu žabky, které jsme vám zaslali? Nevadí, můžete nám je až do 60 dnů poslat zpět a my vám bez zbytečných otázek vrátíme všechny peníze.
Ptáte se tedy, jak nyní postupovat? Podívejte se prosím na stránku vrácení zboží, kde přesný postup detailně popisujeme, případně nás kontaktujte.

5. varianta: Žabky se mi v záruční době poškodily, či jiný důvod k reklamaci!

Žabky se poškodily, či jiný důvod k reklamaci

Zde je prosím potřeba rozlišit, jestli se skutečně jedná o vadu, jejíž důvod lze vyřešit reklamováním výrobku, nebo jde o vadu způsobenou běžným opotřebením zboží. Pokud se jedná o běžné opotřebení (např. ošoupání vzoru či podrážky, odření, prošlapání stélky), tak žabky nejde reklamovat, nicméně i tak nás kontaktujte a zkusíme společně něco vymyslet. Pokud se jedná o ten první případ, nebo si nejste jisti, vyplňte prosím formulář o uplatnění reklamace, který byl součástí e-mailu potvrzující přijetí objednávky (lze jej také stáhnout zde). Vyplněný formulář vytiskněte, podepište a spolu se zboží prosím doručte k nám na provozovnu - můžete zaslat poštou či kurýrem. Zboží zkontrolujeme a nejpozději do 30 dnů reklamaci vyřešíme. Obvykle však tato doba bývá do 5 dnů.